piątek, 9 sierpnia 2013

Informacyjnie i organizacyjnie



            Ponieważ blog już ruszył i nabiera coraz wyraźniejszych kształtów postanowiłem dodać jeden post w kwestii wyjaśnienia po co powstał i czego możecie się tu spodziewać :)

            Jak zauważyliście, podstawą dla mnie jak i całego zespołu AboutYou.Pl są ludzie. To dla nich powstaliśmy i to dla nich wciąż działamy, dając ludziom pracę, a pracodawcą odpowiednich pracowników. Idąc dalej myśleliśmy nad tym, co można dać więcej. W ten sposób początkowo powstał nasz facebook, na którym codziennie polecamy Wam najciekawsze artykuły dotyczące pracy i rozwoju, umilając czas kawałami czy znanymi sentencjami. Postanowiliśmy jednak pójść krok dalej.

            Korzystając z wieloletniego doświadczenia w Doradztwie Personalnym, postanowiliśmy na tym blogu zamieszczać dla Was dwa razy w tygodniu wpisy o charakterze rozwojowym. Chcę tutaj poruszać tematy, mam nadzieję, ciekawe i mogące pomóc zarówno w pracy, jak i w życiu codziennym.

            Co jakiś czas, jak na przykład wczoraj, będziemy zamieszczać tutaj także stanowiska, na które obecnie poszukujemy Pracowników. Została do tego stworzona także odpowiednia zakładka w menu powyżej – codziennie będzie ona aktualizowana, co będzie widać chociażby po zmieniającej się dacie.

            Ponieważ blog jest dla Was, jestem otwarty na interesujące Was tematy czy zagadnienia. Wszystko można zgłaszać poprzez e-mail klikając na zakładkę „o mnie” lub bezpośrednio na maila aboutyoublogger@gmail.com . Tam też możecie zgłaszać uwagi co do treści lub formy bloga :)

            Tak więc pozostaje mi tylko zaprosić na wtorek na kolejną i ostatnią część o komunikatach niewerbalnych, a potem zajmiemy się organizacją i efektywnością pracy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz